David Benavidez hà causatu una sospensjoni in a vittoria annantu à Kyrone Davis

Ùn hè micca esattamente ciò chì a folla partigiana in u centru di l'impronta sperava, ma ci era un vincitore chjaru, è i fan di Phoenix sò venuti à felicità u sabbatu sera.
David "El Bandera Roja" Benavides di Phoenix hà bluccatu Kyrone "Shut It Down" Davis à principiu di a settima volta, è Davis hà lanciatu l'asciugamano in u ring cun un colpu d'angle per impediscenu di esse più luntanu.punisce.
Benavides scuncò Davis una volta è una volta cù cumminazzioni, tagli superiori, colpi fisichi, ganci è jabs.Ogni volta, a folla aspetta u knockout è urla à l'anzianu di 24 anni di l'anzianu duie volte WBC super mediu campione.
Davis hà ricusatu di cascà, ancu s'ellu in u quintu round, Benavides l'invitava à punch in l'abdomen è surrisu in u ring.Benavides (25-0) era previstu di ghjucà contr'à un altru ex campionu, José Uzcategui, ma quandu Uzcategui hà fallutu a prova di droga, Davis (Davis) hè statu temporaneamente notificatu per rimpiazzà.
Benavides hà tenutu u cinturione di campiunatu per i fan di vede, è dopu hà avutu una reazione quand'ellu hà dettu chì tutti vulianu vedelu affruntà à u campionu incontestatu super mediu Canelo Alvarez.
"Ùn m'importa micca ciò chì hè a so valutazione di a mo battaglia, ma sempre mettenu questi cuncurrenti davanti à mè", disse David."U mo ultimu ghjocu era u WBC Championship Knockout, per quessa chì tengu a cintura quì.Hanu bisognu di dà una chance.Passaraghju à qualchissia.Qualchidunu mi volenu passà. "
Prima di l'avvenimentu principale cù David Benavides, u so fratellu Jose intrì in u ring di pugilatu prufessiunale per a prima volta in più di trè anni.
U "adulescente" di 29 anni, chì u babbu Jose era in furmazione ellu è u so fratellu prima di sta settimana hà prumessu di scunfighja u so avversariu Emmanuel Torres.Ma Torres hà marcatu uni pochi di goli è poi corse à a cesta per Joselito per perseguillu finu à a fine di tutti i 10 round.
Sta battaglia hè assai vicina, è cunziddi chì questu hè a rimonta di Joselito (27-1-1), ùn hè micca surprisante.
"(Jose Jr.) hà superatu assai sfide è hè tornatu", disse Old Jose."Sò veramente fieru di elli dui è di u travagliu duru chì anu fattu".
A folla hè stata aspittendu à Jose Jr. per piglià l'azzione, ma a so efficienza hè basamente limitata à i venti forti à a fine di uni pochi di turni, chì ùn hè micca abbastanza per affettà seriu Torres.In fine, u ghjocu hè statu ghjudicatu cum'è un ligame di maiurità.Dui arbitri anu marcatu 95-95, è un arbitru hà marcatu 96-94 per Joselito.
"Mi sentu bè.Hè un pocu arrugginitu dopu à trè anni.Hè una battaglia maravigliosa ", disse Joselito."U stile di (Torres) hè imbarazzatu.U so colpu hè assai duru è u rispettu ".
Sò più di sei anni chì David è Jose Jr. ghjucanu in casa per i Suns è Mercury.A notte di maghju 2015, i dui eranu vincitori.Jose Jr. hè statu suspesu in a 12ª volta contr'à Jorge Paez Jr. è hà ritenutu u titulu WBA super ligeru tempurale.
U sabbatu, prima chì a folla energica vene cù bandiere messicane, fasce rosse è booed Davis è Torres, i fratelli Benavides eranu u più grande spettaculu in a cità.A legenda di Diamondback Luis Gonzalez è infielder-outfielder Josh Rojas anu assistitu à a riunione.U stessu passa per l'ex receptore largu di Cardinals Larry Fitzgerald.
À a cunferenza di stampa dopu à u ghjocu, i fratelli anu fattu chjaru à i promotori chì vulianu turnà à Phoenix di novu.I dui chjamanu avà a casa di l'area di Seattle.


Tempu di Postu: 16-Nov-2021