Cumu fà una lente di foto DIY cù una camera di scatula afgana

Prima aghju spartutu cumu cunvertisce a mo camera di scatula afgana in un proiettore di diapositive.U principiu di u proiettore di diapositive hè di mette una fonte di luce daretu, è a so luce passa per qualchi lenti di condensatore.Allora a luce passa per a diapositiva, passa per a lente di u prughjettu, è hè prughjettata nantu à a pantalla di u prughjettu in una dimensione più grande.Disegnu tipicu di l'amplificatore.Illustrazione di きたし, licenza CC BY-SA 2.5.
Aghju cuminciatu à pensà chì l'ingrandimentu di a camera oscura seria basatu annantu à u listessu principiu.In u magnifier, avemu ancu u lume chì passa per certi cundensatori (sicondu u disignu), passerà per u negativu, attraversu a lente, è prughjettanu un grande fogliu nantu à u paper photo.
Pensu chì puderia pruvà à cunvertisce a mo camera di scatula in Afganistan in un ingranditore di foto.In questu casu, hè un ingranditore horizontale, è possu aduprà per prughjettà l'imaghjini horizontale nantu à a superficia di u muru.
Aghju decisu d'utilizà u mo supportu di carta fotografica in a camera di scatula d'Afghanistan per sta cunversione.Aghju utilizatu una cinta di PVC nera per cola una finestra di 6 × 7 cm.Se questu hè un paràmetru più permanente, aghju da fà un corpu di carica adattatu.Avà, hè questu.Aghju utilizatu qualchì pezzu di cinta per riparà u negativu 6 × 7 à u vetru.
Per fucalizza, moveraghju a leva di focu in u modu di solitu quandu si usa a camera di scatula afgana, movendu a film negativa versu o alluntanendu da a lente.
A diversità di a fonte di luce di u proiettore di diapositive, a lente d'ingrandimentu hè più chjuca, cusì a putenza di a fonte di luce di a lente d'ingrandimentu hè relativamente chjuca.Allora aghju utilizatu una simplice lampadina LED di culore caldu 11W.Siccomu ùn aghju micca un timer, aghju solu aduprà l'interruttore on/off di lampadina per cuntrullà u tempu di esposizione durante a stampa.
Ùn aghju micca una lente d'ingrandimentu dedicata, cusì aghju utilizatu a mo lente Fujinon 210mm di fiducia cum'è lente d'ingrandimentu.Per un filtru sicuru, aghju scavatu un vechju filtru rossu Cokin è un filtru Cokin.Se aghju bisognu di bluccà a luce da ghjunghje à a carta, sferisce u filtru è u titularu nantu à a lente.
Aghju utilizatu carta patinata in resina Arista Edu 5 × 7 inch.Siccomu hè una carta di cuntrastu variabile, possu aduprà u filtru Ilford Multigrade Contrast per cuntrullà u cuntrastu di a stampa.In novu, questu pò esse fattu solu attachendu u filtru à l'elementu posteriore di a lente durante u prucessu di stampa.
I risultati mostranu chì, fendu qualchì cambiamentu, a camera di scatula pò facilmente diventà un ingranditore di foto.
1. Aghjunghjite una fonte di luce.2. Sustituisce / cunvertisce u supportu di carta fotografica / in un supportu negativu.3.Aghjunghjite u filtru di luce di sicurità è u filtru di cuntrastu.
1. Un modu megliu per riparà a carta nantu à u muru, micca solu cù a cinta di maschera.2. Ci hè parechje manere di cunfirmà a squareness di a lupa à a carta fotografica.3. Un modu megliu per salvà i filtri di sicurità è i filtri paraguni.
L'ingranditori horizontali esistenu per un bellu pezzu.Se avete bisognu di stampà rapidamente da i negativi, l'utilizatori di a camera di scatula ponu cunsiderà trasfurmà a camera di scatula in una lente di foto.
Circa l'autore: Cheng Qwee Low hè un cineasta (principalmente) di Singapore.In più di l'usu di càmera chì varieghja da 35 mm à u formatu ultra-grande 8 × 20, Low li piace ancu aduprà prucessi alternativi cum'è kallitype è stampa di prutezione.I punti di vista espressi in questu articulu rapprisentanu solu i punti di vista di l'autore.Pudete truvà più di u travagliu di Low in u so situ web è YouTube.Questu articulu hè ancu publicatu quì.


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021